Segmentering af mails i MailChimp – tema i medlemsklubben

Segmentering af mails i MailChimp

Når du begynder at bygge din email liste op, så vil du begynde at løbe ind i det problem, at det ikke er en god ide at sende de samme mails til alle dine læsere.

Det kan for eksempel være, at du ikke vil sende salgsmails til dine eksisterende købere.

Det kan også være, at du gerne vil hanke lidt op i dem, der ikke klikkede i din sidste mail, dem der åbnede dine 2 sidste mails, osv.

Det, du har brug for, er segmentering af mails.

Ved segmentering af mails, i dette tilfælde i MailChimp, kan du målrette dine mails præcist, så du rammer dem, du ønsker hver gang.

Det kan godt virke lidt forvirrende, men i temaet her i Medlemsklubben Bliv en Online Haj får du:

  • Gennemgået forskellen mellem grupper og segmenter
  • Forklaring på hvornår du skal bruge det ene fremfor det andet
  • Grundig gennemgang af nøjagtigt hvordan du gør

Du kan få adgang til temaet plus alt det andet indhold, ved at klikke her

Bliv medlem af Medlemsklubben Bliv en Online Haj

Del gerne med dit netværkShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone